u klik me,i klik u back :)

Jumaat, 23 Julai 2010

YA!!!AKU MEMANG GILA!!!!!

hehehehe....amacam?ada terkezut?tenang2 ja k.entri ni bukan mau marah pada siapa2....ni sekadar pandangan saya tentang diri sendiri.sejak akhir2 ni saya memang jadi gila...bukan gila yang sesangat, tapi hampir2 gila la....~~~Ya...SaYa TeNgAh GiLa MeRoYan...lalalala~~~haip3!!!tersalah statement la pula....SAYA TENGAH GILA BERBLOGGING.....ngeh ngeh ngeh...:P[hah.....kakak2, abg2, pakcik makcik kalau mau gelak, sengih,ketawa terbahak2 tu jangan tapuk2 bah...]
Sejak kenal dunia blog ni macam2 sudah idea mo ditulis tapi kena tenang2 dulu....nanti berhambur lagi idea macam yang dulu2.....bkn saja idea berhambur, sampai kan semua link pun di klik.Pantang nmpk klik this link....terus ja diklik sebelum dibaca....siap pgl mentor blog lagi..."kak...meh sini jap.cuba tgk ada link baru ni..."sekali dia gelakkan saya pula.adoi malunya saya....[ceh....apa punya mentor la.x kesian kan protege dia ke?siap gelak lagi....]tapi itu semua tidak melunturkan semangat cheq mau berblog.seperti kata pepatah...practise make perfect...:)jadi persoalannya di sini, adakah saya memang gila?hehehehe....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan