u klik me,i klik u back :)

Jumaat, 30 Julai 2010

EnTrI YaNg BeSt PuNyA...MeStI BaCa!!!

hehehe...sejak ku mengenali dunia belog(yang diperkenalkan oleh teman

baikku)aku telah dihinggapi 2 in 1 punya penyakit. Tapi jangan risau para

pembaca budiman. Penyakit ni membawa kebaikan untuk blog dan

iklan2 yang terpampang dalam blog kalian....jeng3....kini aku telah kegilaan

mengklik iklan2 yang ada disetiap blog yang ku jenguk2,

intai2,skodeng2....hehehe...jadi kepada kawan-kawan blog yang sudah

menfollow blog kaler pink ni tolong la sebar2 kan kepada geng2 blog yang

lain.sebabnya aku dah x dapat menolong diriku untuk berhenti mengklik

iklan nuff tu
.sampaikan yang bukan iklan pun aku terklik...hehehehe....i'm

soriiiiiiii......!!!!o ya penyakit yang satu lagi tu aku suka klik kotak

follow/ikut
.sebabnya aku selalu kelupaan yang sebenarnya aku dah follow

belog tu...tang ni pun...i'm soriiiiiii....!!!![dalam hati kamu mesti ckp macam

ni.....berapa kali nak sori la minah ni....sori2 naik lori la...]hehehe...ok tats it..jangan lupa singgah selalu...ajak kengkawan na...caucincau!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan