u klik me,i klik u back :)

Jumaat, 9 Julai 2010

1st entri

slmt pagi slmt siang slmt sore slmt malem slmt sejahtera salam 1Malaysia :)
sy rasa ini intro yg paling terbaik utk blog yg baru lahir ni. dalam en3 yg pertama ini, sy mau cerita sejarah pembikinan blog yg simple n menarik(bg saya). Sebelum ini ada lgi yg terawal sbnrnya,tapi rasanya mcm x berjaya saja tu. Jadi saya buat lgi satu. Ini semua idea 'geng karas' sy d kolej,Pn Halimatun Hamina. Dia la yg beria2 sgt srh sy buat blog. rasanya dri awal tahun 2010 lagi dia cuba untuk mempengaruhi saya.mcm2 kebaikan blog yg dia bgtau.Antaranya ialah: menambah rakan d alam maya(kita akan menjadi rapat spt saudara, padahal x pnh bertemu secara "face to face"). menambah/mencari/berkongsi ilmu pengetahuan, di samping blh menjana keuntungan melalui pembuatan/penggunaan iklan dlm blog(kena rajin berusaha la dia pesan dg sy;P)
Secara perlahan2 terpengaruh jg la sy dg ajakan dia ni(sbnrnya sdh lama berminat tpi malas mo buat, tu yg tertangguh2 saja tu).Masa buat blog ni, dia juga la yg diroger2 utk membantu buat design, tukar2 color,add apa yg patut. Masa dia tgh ajar tu bkn sy fhm sgt sbb punya la men laju dia klik sana klik sini sambil berceramah dg saya."buat mcm ni....blh juga tmbh ini...blh pilih mcm mn saja...blh tukar ini...bla bla bla bla...." Masa tu saya tau angguk2 kepala saja...buat2 faham...hahahaha!!!
Lps kami siap buat yg asas....maka lahirlah blog yg x seberapa ini.... A BIG THANKS TO U FREN:)
Setelah beberapa hari, baru la sy terdetik utk buat 1st entri ni..;)lps ni masih lagi mo kena rujuk dg dia ni sebab ilmu multimedia dia lebih bnyk dr saya....klu kamurang mo tau blh la hubungi beliau sendiri di http://amyna2109.blogspot.com/
that all for now.c u next entri ya....cau cin cau....adios....asta la vista bebeh!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan