u klik me,i klik u back :)

Jumaat, 23 Julai 2010

the reason that i should enjoy my life

bahagiakan kalau hidup dikelilingi dengan orang - orang yang sayang kita, dengan orang - orang yang kita sayang, dengan alam yang penuh indah untuk kita nikmati secara percuma. Setelah belajar sedikit ilmu multimedia saya terus mengaplikasikan di ruang belog saya yang sederhana tapi comel ini. betapa baiknya yang hidup di zaman sekarang.memang kebanyakan ilmu itu ada di hujung jari kita saja.semuanya cukup mudah bila kita cuba untuk belajar ilmu baru yang ada di sekeliling kita.maka oleh itu ambillah setiap peluang yang ada.kautlah ilmu sebanyak mana yang kita mampu.duniawi mahupun ilmu akhirat.Ok cukuplah saya jadi cikgu sekejap. Back to the reality. sebenarnya saya mau share dengan kamu semua tentang cerita dalam gambar di atas.
Gambar yang penuh 1001 cerita.My lovely family, sweet friends,nice view of nature. andai salah satunya tiada mesti hidup ini tidak lengkap.keceriaan yang terserlah di wajah mereka membuatkan saya sangat menghargai kehidupan yang ada sekarang ini. Sekarang ni saya duduk di Tawau. Jauh dari family tapi dekat dengan friends yang tidak terhitung.dengan keindahan alam yang ada di Tawau ni.kalau tak percaya cubalah datang sini.Banyak yang indah tapi tersembunyi hehehehe....
Bila balik kampung
[~~~bahasa tukar p bahasa kg:P]uiiiiii.....best kalau pulang kampung.ini yang best bila kerja di tempat jauh.dapat menikmati keseronokan balik kg.awl pagi bangun,tinguk2 dulu keadaan cuaca di luar rumah.lepas tu p cerita2 kejap dengan ina(my granny la tu).10 minit bersiap p breakfast di pekan & p lily salun[salun wajib sdh ni].lepas maintenance sikit2 baru round2 pekan.petang sikit round2 di beach.selalunya sasaran di Tg.aru beach.malam baru round kk.hehehehe.....klu mau cerita semua memang penat tangan menaip....lps ni upload pic ja untuk menceritakan betapa seronoknya kehidupan saya yang tidak ada pada orang lain....

Quote for today : belajarlah untuk bersyukur dengan apa yang kita ada pada hari ini.

2 ulasan:

  1. kamu benar...best sangat bila kita dilahirkan dalam sebuah KB...sentiasa ceria dan meriah...:)

    BalasPadam