u klik me,i klik u back :)

Rabu, 25 Ogos 2010

PUNYALAH KURANG AJAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okay fren...words of the day....biadap ka saya ni?isk3....tidak bagus bah ni word ni.apalagi time bulan posa ni....kesian dengan kawan-kawan yang puasa.Tapikan kesabaran di jiwa telah tergugat dek kebiadapan adik-adik yang ada di sekeliling ni.Macam mana tidak marah, saya tegur sekali dia jawab dua kali pastu kawan-kawan pakat gelak.ok fine....saya tegur lagi sekali,dia jawab berkali2 tapi saya tak dengar sebab dia jawab guna low voice.Tapi yang saya meletup sebab kawan-kawan dia gelak sakan macam saya ni tengah buat lawak antarabangsa.Ini sudah melampau...!!!apalagi saya dengan tak sengaja termaki lah budak-budak ni...."KELUAR!!!!!PUNYALAH KURANG AJAR!!!!!!!" Hah...ambik ko..kan dah kena sebijik....so sori ye adik-adik tersayang.kak deem bukan sengaja bah mo marah tapi kalau kamu tak tunjuk hormat dan disiplin kamu, macam mana kakak mau bagi muka dengan kamu.....jangan sampai tahap akak sebut mak bapak sudah ye....Chow!!!

3 ulasan:

  1. memang patut pun dymp buat begitu.... heheh

    BalasPadam
  2. mak aihhh.. ini baru rock & roll..
    hahahha!!!

    BalasPadam
  3. tulah kan...harap muka ja lawa n ensem tapi atitude haprak!!

    BalasPadam