u klik me,i klik u back :)

Isnin, 23 Ogos 2010

BISING LA!!!!!!


Adik-adik....boleh tolong senyap sikit ka?ni kan library...kalau x mau belajar tolong keluar.Hormat lah sikit dengan kawan-kawan yang mau belajar tu.Tolong hormat sikit kami yang kerja sini.Tak nampak ka orang yang lebih tua dari kamu sini?Boleh x tunjuk sikit yang kamu ni semuanya dah dewasa?dah x payah kena bebel lagi la.....
I am warning you guys....jangan sampai keluar yang bukan-bukan dari mulut saya yang chomel ni!!!!1(kata dalam ati je dulu...huhuhu)
Adik.....ni kali ke-2 saya berdiri...suruh kamu diam.jangan sampai saya suruh kamu keluar dari library.

BISINGLAH!!!!!!SAYA DAH TAK TAHAN DENGAN KAMU SEMUA NI.....DIAMMMMM!!!!!KALAU TAK FAHAM JUGA TOLONG KELUAR SEKARANG JUGA.....!!!!!(GRRRRRRRRRRR~~~~~~sikit lagi terkeluar anak tekak ni)



Kamu kena ingat...perjalanan hidup kamu masih jauh.Apa yang kamu buat sekarang, kamu akan alami sendiri di masa akan datang. Bukan niat untuk mengugut atau menakut-nakutkan kamu tapi ini hanya sekadar renungan bersama.....




Tak faham juga? Ini sudah melampau....kalau saya jumpa kamu di mana-mana memang kamu kena belasah cukup-cukup. Ingat saya ni lemah lembut sangat.....nanti ada yang sambut Hari Raya dalam wad.....hehehehe.....(Tanduk comel keluar sudah atas kepala...grrrr)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan