u klik me,i klik u back :)

Khamis, 7 Oktober 2010

when u r rite no one remember,but when u r wrong no one forget!!

Sejahtera team bloggers n silent reader....
dua tiga hari macam2 hal yang berlaku.nasib baik lah ada ruangan ni untuk mengadu.so saya tidak lah susahkan sapa2.yang susah pengunjung blog yang tak seberapa ni ja lah...kesian kamurang kena baca luahan hati saya yang tengah sewel ni, hehehehe....
tajuk en3 kali ni macam emo la pula kan?hehehe...biasalah selagi kita hidup memang ada turun naiknya.macam roda basikal tu la.kejap di atas,kejap di bawah...bila di atas bukan main megah lagi mendongak sampai x nampak apa yang ada di bawah.tapi bila dah duduk bawah ni pandai juga nak mendongak....nak tengok apa yang orang2 di atas tengah buat.....ecehcehceh....
hah..ni memang entri emo...selagi tak luah selagi tu rasa tak senang duduk.harap2 lepas saya membebel nih ringan rasa rimas di hati.o...sudah melalut pula sampai lupa isi en3 yang sebenar.
Rupanya saya teremo dengan orang2 sekeliling....ke saya yang sensitif bebenor ni sekarang....apakata saya tukar karakter...jadi macam Chinta Canduri tuh....jadi pendendam?hehehe...lepas ni lagi ramai la orang takmo kawan ko deem...apalah la ko ni.lebih baik jadi diri sendiri dan lakukan apa yang diri sendiri nak kita lakukan.jangan jadi Pak Turut...gara2 nak senangkan hati orang lain kita korbankan keselesaan kita.tapi bila kita tak dapat tunaikan apa yang orang lain nak,kita memang betul2 jadi korban.
Nung amu nopo ko-ontok id ginawo yau nga...terimala kesannya deem.taanon nopolah piro no kopio toun amu yolo mintong diau.mintong?moboros po nga amu.maka terjijiklah saya pada pandangan mata orang itew...hehehe....yang tu i don't care but plis jangan sampai kerjakita pun terganggu sama...ingat!!!kita bukan selalunya di atas.
motif of the story:saja mau update blog...hehehe...PeAcE No WaR!!!

1 ulasan: