u klik me,i klik u back :)

Selasa, 19 Oktober 2010

Luahan hatimu...maafkan saya.

Sejahtera wahai team bloggers n all the silent reader...nilah minggu yang sibuk saya rasa.tapi tetap cergas dan ceria untuk menjalankan kerja yang diamanahkan oleh kerajaan....(chewah!ayat mau minta lagi bonus ka ni cewek?:P)walaupun sibuk dengan kerja, saya tetap curi masa untuk update blog ni dan menziarahi blog kawan2 semua.but i'm so sorry kalau saya tak sempat lagi membalas kunjungan kawan2 blog sekalian....huhuhu...apakan daya, saya hanyalah semut merah...:P
Dalam keterujaan mengupdate file aset,sempat lagi meluangkan masa untuk melayan luahan hati kakak saya yang sudah 4 bulan pregnant tu. biasalah...orang yang sudah berpengalaman selalu juga bagitau saya yang orang sedang mengandung macam-macam ragamnya. sementara tunggu jam dia mau p klinik tu,kami chat onlined FB ja.dengan penuh yakin saya bersyarah dengan dia cara-cara menjaga kandungan,kontrol stress,jaga tingkah-laku,pemakanan bla bla bla.....(Amboi...cewek!ko pandai bagi nasihat.ko pernah mengandung kah?pernah beranak ka?adeh.....)kredit juga saya ni keja dalam library.macam-macam buku ada dalam tu.dari novel cintan-cintun saaaaaaaampailah ensiklopedia.Macam2 ada.....
ok chow for now....nanti kita update lagi na...KOPISANGAN!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan