u klik me,i klik u back :)

Rabu, 27 Oktober 2010

Jangan Bernafsu Dengan Barang Orang!



sejahtera wahai team bloggers dan juga silent reader...

he he he....banyak punya nafsu hah..sampai barang orang pun ko mau ah...;)
ini cerita bukan mau memburukkan sesiapa, tapi saya sekadar mau share dengan kamu semua di sini.mana tau kamu pun pernah kena macam saya dan macam mana mau mengelak daripada situasi macam ni.

situasi ni simple as ABC.tapi mau bagi keputusan tu yang ada susah siiiiiiiiiiiiiikit mau buat...:)


SAYA ADA KERETA
SAYA ADA LESEN
SAYA BOLEH MEMANDU


DIA TIADA KERETA
DIA TIADA LESEN
DIA BARU BELAJAR MEMANDU


eh, pinjam kereta ko.mau belajar drive nanti tengahhari(lunchtime)

ala...ada plan ni nanti.saya guna.sori ah...


Lebih kurang gitu la situasinya.kalau sekali tanya ok la.i can accept...tapi kalau sudah hari ni esok,lusa,bla...bla...bla....adush!!!tulung!tulung!apa alasan yang terbaik!!
bukan takmo bagi pinjam...siyes!!ada juga satu dua orang selalu pinjam, saya on ja sebab dorang sudah kategori alonso.
kalau yang baru saja belajar ni,takut juga kalau ada apa-apa yang berlakukan.jadi lebih baik kita mencegah sebelum terkena.
kesimpulannya sabar-sabarlah dulu sayang...jangan terlalu bernafsu dengan barang orang ^_^
Chow....pEaCe No WaR!!!

































Tiada ulasan:

Catat Ulasan