u klik me,i klik u back :)

Jumaat, 4 Julai 2014

siput sedut kah?

ehehehe....tajuk en3 sesuai la dengan gaya update macam ni. mau berminggu, makan tahun baru ada update kan? malas yang melampau padahal ada saja idea.tapi...itulah macam yang saya cakap tadi. malas tu memang ternak baik punya.
Tiba2 ingat pasal Transformer. tu yang rasa macam mau lah kunun mengupdate blog suam2 kuku ni. tapi bila dapat tajuk ni terus ingat param (pasar ramadhan) pula. hahaha...di opis gigih aku tanya kawan2...ada g param tak? semua buat muka kerut.Param?param? ulang2 soal macam tu. eeeee...mau juga aku cakap nama penuh, pasar ramadhan laaaa....o param...hahahaha.apasal nama lawak sangat? bikin sakit hati. tapi last two days g juga la menjenguk param d putrajaya ni (presint 3 sebelah masjid besi). homaigaddddd!!!best ok makanannya.....sangat banyak beribu2 lemon sangat!hahahaha....nampak tak nafsu makan macam apa ntah. sebelum puasa tu kemain lagi cakap dengan member ofis, harap - haraplah time puasa ni aku dapat diet, turun dalam 5 - 6 kilos.....ceh! janji tinggal janji....stil statik 75kg ye...yes aku ni gemuks lahai...
ok itu saja petang ni. masih memikir mau g param ke pasar tani jap g. malam ni nak try buat dumpling. itu pun kalau jadi lah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan