u klik me,i klik u back :)

Khamis, 10 Julai 2014

Ai terliur liur~~~

omaigad! terbayang -bayang juadah di bazar ramadhan. tu yang saya rasa best bila tibanya bulan ramadhan ni. banyak ja lauk pauk n kuih muih yang saya rasa spesel sgt. dan buat masa ni saya sangat sudah jatuh chenta dengan itu Pajeri Nenas.....so yummy to the moon!! oh no...!!! teruk sangat perangai. macam mana boleh tergoda dengan pajeri ni ada ceritanya....

petang hari selasa tu time balik kerja lalu dekat gerai akak yg jual nasi lemak tiap pagi. tapi sebab bulan puasa, dia tukar time n jual waktu petang pula di tempat yang sama. time limpas tu (lalu) elok pula husband dia nampak saya (regular customer n.lemak hahaha...) terus panggil. "beli laukkk...." lebih kurang gitu la...
orang tua yg panggil kena la hormat. terus senyum2 singgah jengguk2....tiba2 dengar pakcik tu cakap..."ni pajeri nenas." terus saya g dedekat bekas pajeri tuh.hahaha.tamak sangat! tanya harga bagai n memang x pnh ragu sedap or tak sebab akak tu memang pandai masak. ingat2 balik housemate yang sorang balik lambat, so beli 2 keping ja. jgn tamak.esok lusa boleh beli lagi.ceh! nasib ada sikap toleransi dgn wallet masa tu ;) sampai rumah, rehat jap, tolong member lagi sorang apa yang patut, mandi then tunggu waktu berbuka. masa makan tu rasa nak nangis ja saya sebab sedapnya sampai saya hirup kuah2 tu...huhuhu...sedap sangat2 sampai x sempat snap gambar bagai.
so misi petang ni lets hunter Pajeri Nenas...haila....ni tengah menaip ni boleh telan2 air liur lgi oke. tapun2!!



kredit to mr.google.nanti beli lagi bru snap yang real punya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan