u klik me,i klik u back :)

Selasa, 27 Januari 2015

2015....selamat tahun baru??

hohoho.....mau ucap selamat tahun baru memang lewat sudah terlampau ni.
 Lagi empat hari mau masuk bulan februari sudah kito ow...ni kali lah...hahahaha.
Tapi untuk tahun 2015 ni, saya betul2 bersyukur yang masih berkesempatan untuk bernafas di muka bumi ini, bersama dengan keluarga yang tercinta. Masih berkerja dengan penuh dedikasi d kawasan Putrajaya....[dedikasi bah saya hehehe...]
saya ingat mau share2 gambar sepanjang aktiviti saya tahun lepas, tapi mungkin di entri yang kedua nanti lah. Alasan utama tidak dapat update sebab masuk2 ja tahun baru terus busy bah...hahahahah.....sikit lagi kalah tu busy Perdana Menteri ;)



Azam baru?
Naaaaah...! x payah la berazam sangat tahun ni.sebab azam2 tahun lalu pun tercapai lagi

3 ulasan:

  1. Hi, Great information! Would you please consider sharing my link to your readers? Please email me back at haileyxhailey gmail.com.

    Thanks!
    Hailey

    BalasPadam
  2. Тут: проститутки Киева дешево xxx
    gambar sepanjang aktiviti saya tahun lepas, tapi mungkin di entri yang kedua nanti lah. Alasan utama tidak dapat update sebab masuk2 ja tahun baru terus busy bah.
    Страстная и игривая тигрица или ласковая и нежная кошечка - выбери сам кого ты хочешь видеть в своей постели. Бальзак не больше реалист, чем был Гольбейн. Он созидал жизнь, а не воспроизводил ее.

    BalasPadam