u klik me,i klik u back :)

Khamis, 27 Januari 2011

Gara-gara kamu wahai Amyna...

Aku sendiri pun tak sangka semua ini boleh terjadi.
dalam sekelip mata pula tu.
kenapa ini semua boleh terjadi antara kita berdua.
sudah lah dalam 8jam sehari aku bersua muka dengan hang,hang buat lagu tu kat ceq.
sungguh tergamak hang ni!
Gara-gara ajakanmu lah 'hari tu' aku jadi tak keruan sampai saat entri ini ditulis.
lantaklah kalo ko pun terbaca sama entri ni.
aku tak peduli ko nak cakap apa pun kat aku
sebabnya ni blog aku.
bukannya blog ko pun...
aaarggghhh!!!!tak tau dah mau cakap macam mana lagi!
Chow...!!!!

"
"
"
"
"
sebelum wa betul2 mau chow...wa mo bagi last warning kat lu
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
agak2 bila lagi kita boleh rasa resolles neh kat opis aku...huahuahua!!!

Saya sudah cuba rasa try test RESOLLES ini.memang perggh...!!!









*Psst...Tahniah sebab menang GA ni
Psst ke-2...terima kasih sebab bagi rasa keenakan RESOLLES ni
Psst lagi...mintak mahap banyak2 ye sebab dah culik gambaq ni...huahuahua!!!
Last psst...jangan la sentap2 kat i ye....larikkkkkkkkk!!!! ;)

5 ulasan:

  1. haiyoooo.. Ku pikir kan apa kebenda la tadik..
    Actually banyak benda mau di kongsi.. tapi ntah..fikiran berkecamuk jerk rasa.. alalalla~~

    Ehh...Nice writing Ohh pren..

    BalasPadam
  2. sabaq na...bnyk fikiran tapi kita kena fikir satu2 juga.yang mana lebih penting.yang bikin hambur tu...kasi taruk d dustbin je ye....


    nice?thanx ya..hehehe

    BalasPadam
  3. Ingatkan marah apa??Berdebar akak...jom ikut akak kita relaks...naik motor

    BalasPadam
  4. hehehe...bergurau senda dengan kawan2...jom santai....

    BalasPadam
  5. order resolles sebakul bole??

    BalasPadam