u klik me,i klik u back :)

Rabu, 29 September 2010

Bila demam menyerang...

Sejahtera untuk teambloggers dan silent reader diluar sana.betapa rindunya saya mau update blog ni tapi semuanya terhalang dek kerana virus demam datang menyerang.hah...padan muka saya sebab time pi open house minggu lepas tak ingat dunia.makan makan makan....semalam nasib baik dapat p klinik.saya bagitau demam selsema tapi doktor cakap asma...mana2 ja la yang penting kau bagi saya ubat yang paling kick sekali.
tak sampai tengahhari saya minta kebenaran untuk pulang ke rumah supaya dapat tidur macam snow white...tapi apakan daya saya memang bukan snow white walaupun dalam mimpi.teringin tidur sampai beratus tahun tapi cuma 4 jam saja yang saya mampu....
paling tak best bila demam mesti jadi cengeng dan sensitif.orang tegur pun saya boh layan ja...hehehe...sori ya kawan2 bukan x mau tegur tapi saya x larat bah mau bergurau senda tahap gaban.apatah lagi tahap cipan pun saya x mampu ni sekarang ni.asyik teringatkan kampung halaman saja...adei...teringatkan nenek terchenta di kampung sebab kalau demam2 macam ni sure layanan macam puteri kayangan di langit ketujuh wa cakaplu....tiba2 teringin mau pulang kampung...huhuhu....
to team virus demam yang bertapak di dalam badan saya ni sekarang:woi bila mau berambus ni....p la pula bertapak ditempat lain...aku x sanggup wei bela kamu lama2 ni....

ok tamat sudah cerita saya hari ni....babai...jumpa lagi di chapter lain na...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan