u klik me,i klik u back :)

Sabtu, 31 Julai 2010

Shahir O Shahir....

Dari pagi sampai ke petang asyik bz jenguk blog kawan2.kaut ilmu sini sana...ada yang jenis serius dan ada juga yang kelakar..best3...hehehe....sambil2 'meng-up' terafik dorang n klik nuff, saya pasang halwa untuk telinga...baru siap donlod lagu shahir(yang akhirnya terminat juga setelah sekian lama dengar d muzik fm ja)


Kebahagian dalam perpisahan-Shahir

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih

Chorus
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

Ulang Chorus

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan


Jumaat, 30 Julai 2010

EnTrI YaNg BeSt PuNyA...MeStI BaCa!!!

hehehe...sejak ku mengenali dunia belog(yang diperkenalkan oleh teman

baikku)aku telah dihinggapi 2 in 1 punya penyakit. Tapi jangan risau para

pembaca budiman. Penyakit ni membawa kebaikan untuk blog dan

iklan2 yang terpampang dalam blog kalian....jeng3....kini aku telah kegilaan

mengklik iklan2 yang ada disetiap blog yang ku jenguk2,

intai2,skodeng2....hehehe...jadi kepada kawan-kawan blog yang sudah

menfollow blog kaler pink ni tolong la sebar2 kan kepada geng2 blog yang

lain.sebabnya aku dah x dapat menolong diriku untuk berhenti mengklik

iklan nuff tu
.sampaikan yang bukan iklan pun aku terklik...hehehehe....i'm

soriiiiiiii......!!!!o ya penyakit yang satu lagi tu aku suka klik kotak

follow/ikut
.sebabnya aku selalu kelupaan yang sebenarnya aku dah follow

belog tu...tang ni pun...i'm soriiiiiii....!!!![dalam hati kamu mesti ckp macam

ni.....berapa kali nak sori la minah ni....sori2 naik lori la...]hehehe...ok tats it..jangan lupa singgah selalu...ajak kengkawan na...caucincau!!!