Halu semua...lama sangat duduk dalam 'gua' kini baru ada hati mau update blog....ngeee...banyak kisah yang sudah basi tapi akan diselitkan juga dalam ni suatu hari nanti...hmmm. Sejak dua hari lepas(kalau tak silap la) baru tergedik2 dengan sesi blogwalking. Sejak dua tiga jam yang lepas baru terdetik mau update entri baru.Ingat lagi kah ada entri pasal my sis pregnant hari tu? Dia sudah selamat melahirkan seorang bayi perempuan yang cumil pada 05 April 2011, seberat 3kg.Kiranya saya yang paling last dapat tau happy moment ni(sebab jarang on9 FB)dah tu adik-beradik di kampung pun macam lupa yang masing2 ada handphone. mula - mula memang terasa juga, tapi bila abang ipar mms pic babygirl tu, bukan saja rasa terkilan yang melayang pergi, segala penat lelah kerja di ofis terus hilang serta merta. Happy gila weyh!!!ni baru saya yang pangkat makcik. Perasaan kakak dan abang ipar saya mesti la lagi gembira hingga langit ketujuh.Penantian bertahun-tahun juga tu....nampaknya perasaan ingin memegang dan memeluk si kecil itu terpaksa di kurung dahulu, dek kerana kekangan masa di sini.Wait for auntie ya cayang......^_^
p/s : Gambar babycayang takda sebab tak sempat copy masuk dalam laptop...
Selasa, 12 April 2011
Jumaat, 4 Mac 2011
SAYA...
saya ada sebilah GUNTING...
GUNTING tu saya guna utk potong2,
pernah juga terluka sebab GUNTING tu,
tapi tak kisah la, tak sakit pun..
GUNTING tu dah lama saya guna...
sekarang nie GUNTING tu dah berkarat,
saya tk buang pun...NAPA?SAYANG!!
sayang nak buang...Macam AWAK juga!
saya ada AWAK..AWAK saya jadikan TEMAN..
selalu nak bersama AWAK..
kadang2 terluka juga sebab AWAK.
.tapi tak kisah..sekarang nie AWAK masih teman saya..
cuma satu je tak sama..AWAK tak berkarat, sO takde sebab nak buang AWAK,
jadi saya nak simpan AWAK sama dengan GUNTING tadi..
tapi GUNTING dalam LACI..
AWAK?
AWAK dalam HATI...SAYANG AWAK...:)
*kopipes dari isihati dia ...
isihati ke?tak kisah la yang penting keindahan ayatnya
buatkan saya teruja untuk kopipes masuk dalam sini ^_*
Langgan:
Catatan (Atom)